HTML

Ez mi ez?

Szép magyar nyelvünk lehetőségeit kihasználva különböző, a legváratlanabb pillanatokban megfogalmazódott gondolataink.

Ezeknek tulajdonképpen nem lett volna szabad eszünkbe sem jutni, de ha már eszünkbe jutott, nem kellett volna leírni.

"Megtekintését semmilyen korosztálynak nem ajánljuk!"

Wendiii

2013.01.21. 18:44

IGEN!!! Hülye vagyok!

Leslie-t már hónapok óta gyötröm azzal a hatalmas problémával, hogy valami rejtélyes Windows beállítás hatására az összes link, amit levélben kapok, valahogy mindig Wordben akar megnyílni. Ráadásul az utóbbi időben jöttem rá, hogy nem csak ezek, hanem bármilyen link, ami a szemem elé kerül, érdekesnek találok, és rákattintok. Én meg veszettül káromkodtam, nem értettem ugyanis, hogy mi és hogy. Átnéztem minden egyes zugot a böngészőben, a Wordben, de sehol semmi.

Nemrég beszéltem egy másik jóbarátommal, aki felvetette, hogy nézzek már szét a társítások között. Ez sem vezetett eredményre. Dühtől hajtva tovább keresgéltem, és egyszercsak, váratlanul meglett a megoldás!

A böngésző nem volt alapértelmezettként beállítva.

Köszönöm a fejemhez vagdosott virtuális rothadt paradicsomokat és a facepalmokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://hivataliagyhalal.blog.hu/api/trackback/id/tr555033011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása