HTML

Ez mi ez?

Szép magyar nyelvünk lehetőségeit kihasználva különböző, a legváratlanabb pillanatokban megfogalmazódott gondolataink.

Ezeknek tulajdonképpen nem lett volna szabad eszünkbe sem jutni, de ha már eszünkbe jutott, nem kellett volna leírni.

"Megtekintését semmilyen korosztálynak nem ajánljuk!"

Wendiii

2017.11.01. 09:47

A tulipánok

De rég írtam ide! :)

Ez az eset még Moszkvában történt, de akkor elfelejtettem megírni, viszont tegnap este vidám sörözgetés közben újra felbukkant a szürkeállományomban.

Odakint kb 10 perc gyaloglásnyira laktam a követségtől, ami reggelente hasznos volt, mert fél 7 körül felkeltem, és mire beértem a kövire, fel is ébredtem. Főleg télen a mínusz 20-ban. Hazafelé is lehetett volna gyalog menni, de a velem (velünk) született lustaság erősen közbeszólt, és néhányan bekéredzkedtünk az egyik konzul kocsijába, aki tőlem mindössze két lépcsőháznyira lakott, de a másik két kolléga is kábé ilyen távolságban.

Egy szép, derült késő tavaszi napon ugyanígy mentünk hazafelé, és induláskor a konzul elkezdett azon elmélkedni, hogy Magyarországon a kertjében már nyílnak a tulipánok, és nézzünk körül, Moszkvában a hideg és a latyak az úr. Még az udvarunkban sem nyílnak. Én meg erre csak annyit mondtam, hogy ez valószínűleg azért lehet, mert a tulipánok is tudják, hogy az udvarban lassan kell hajtani.

A reakciókat inkább nem részletezném.

A bejegyzés trackback címe:

https://hivataliagyhalal.blog.hu/api/trackback/id/tr2513129400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása