HTML

Ez mi ez?

Szép magyar nyelvünk lehetőségeit kihasználva különböző, a legváratlanabb pillanatokban megfogalmazódott gondolataink.

Ezeknek tulajdonképpen nem lett volna szabad eszünkbe sem jutni, de ha már eszünkbe jutott, nem kellett volna leírni.

"Megtekintését semmilyen korosztálynak nem ajánljuk!"

Wendiii

2010.12.03. 11:04

Péntek van

Hogy ne csak mindig Művésznő legyen a szenvedő alany, most magamról írok. Igen, én voltam az agyhalott.

Az történt, hogy küldött át egy címet, egészen pontosan ezt. Megnéztem, de mivel az egészen nem történt semmi, le is kapcsoltam. Művésznő pár perc elteltével kérdezte, hogy hogy tetszett.

Innentől így folytatódott a párbeszéd.

Én:

- Nem indult el semmi.

Művésznő:

- Nem is kell, Te szerencsétlen! Az érmékből egy városkép van kirakva.

Akasztva lett a hóhér.

A bejegyzés trackback címe:

https://hivataliagyhalal.blog.hu/api/trackback/id/tr362490206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása