HTML

Ez mi ez?

Szép magyar nyelvünk lehetőségeit kihasználva különböző, a legváratlanabb pillanatokban megfogalmazódott gondolataink.

Ezeknek tulajdonképpen nem lett volna szabad eszünkbe sem jutni, de ha már eszünkbe jutott, nem kellett volna leírni.

"Megtekintését semmilyen korosztálynak nem ajánljuk!"

Wendiii

2011.03.09. 14:33

Smink a mindennapjainkban

Művésznő barátnője sminkes, és éppen irodánk felé tart. Közben egy másik barátnő is idetelefonált (hja kérem, a társadalmi élet pezsgése a Hivatalban…), ezt Leslie vette fel. Én csak az ő válaszait hallottam, és nem is nagyon figyeltem oda, egészen addig, amíg a következő mondatot nem hallottam:

- Én nem is borotválkoztam meg. De lehet, hogy majd a szakállamra keni az alapozót.

Ezen én csendesen kiborultam, aztán mikor letette a telefont természetesen gyorsan tovább is gondoltuk.

Én annyit mondtam, hogy könnyű lesz leszedni, csak megborotválkozik, és kész. Később persze rájöttünk, hogy ez végül is nem jó, mert ha hirtelen fordul valakihez, akkor leeshet róla az egész smink, de némi öröm az ürömben, hogy egyben visszahelyezhető.

A bejegyzés trackback címe:

https://hivataliagyhalal.blog.hu/api/trackback/id/tr682724897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása