HTML

Ez mi ez?

Szép magyar nyelvünk lehetőségeit kihasználva különböző, a legváratlanabb pillanatokban megfogalmazódott gondolataink.

Ezeknek tulajdonképpen nem lett volna szabad eszünkbe sem jutni, de ha már eszünkbe jutott, nem kellett volna leírni.

"Megtekintését semmilyen korosztálynak nem ajánljuk!"

Titkárnők gyöngye

Szeretnék elmenni nyelvtanfolyamra. Nyelvtudásom ugyanis egy kis karbantartásra szorul, na meg szeretném azért fejleszteni is. Ehhez kapóra jött, hogy a Hivatal épp nyelvtanfolyamot hirdetett, úgyhogy Művésznővel karöltve úgy döntöttünk, hogy benevezünk egy ilyen okosításra. Elsőként ő töltötte ki a papírt, megmondom őszintén én vacilláltam. Régi vágyam ugyanis, hogy portugálul tanuljak (szerintem a Moonspell fordítás alapján mindenkinek nyilvánvaló, hogy ez jól menne), ráadásul a legújabb agylövésem a feröeri. Ezekre viszont valószínűleg nagyon furcsán néztek volna, úgyhogy inkább maradtam az angolnál. Tehát Művésznőhöz képest néhány órás késéssel én is kitöltöttem a papírt, és az övé után vittem a Titkárságra. Itt kezdődött a bonyodalom. Leteszem a papírt a nyitott dossziéra, mikoris Titkárnő kissé rémülten imígyen szóla:

– És a másik papír hol van?

Mondtam neki, hogy megtalálja az enyém alatt. Erre így folytatja:

– Na jó, de akkor hol vannak az aláírtak?

Vettem egy mély lélegzetet.

– Ott vannak alatta.

– OK, de akkor hol van az, ami itt volt?

– Ott van az én papírom alatt.

– De hol vannak az aláírtak?

Na, mondom ez már lassan a végtelen ciklus, úgyhogy vizuálisan érzékeltettem vele, hogy legalul van a négy aláírt, aztán Művésznő papírja, és legfelül az enyém, és mindegyik jelentkezési lap egy oldalas. Miután elhárult a végtelen ciklus veszélye, pár szót még váltottunk, majd elbúcsúztam. Titkárnő azonnal utánam szólt teljes döbbenettel a hangjában:

– És tulajdonképpen miért is jöttél?

*zokog*

A bejegyzés trackback címe:

https://hivataliagyhalal.blog.hu/api/trackback/id/tr843248024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása