HTML

Ez mi ez?

Szép magyar nyelvünk lehetőségeit kihasználva különböző, a legváratlanabb pillanatokban megfogalmazódott gondolataink.

Ezeknek tulajdonképpen nem lett volna szabad eszünkbe sem jutni, de ha már eszünkbe jutott, nem kellett volna leírni.

"Megtekintését semmilyen korosztálynak nem ajánljuk!"

Wendiii

2011.10.13. 10:40

Wendiii egyperces - 18+

Ma rájöttem, nagy igazság van abban a mondásban, hogy a téma az utcán hever. Ahogy mentem ma a dokihoz, két olyan is elém került, amin majdnem kifeküdtem.

Az egyik egy párbeszéd volt egy fiú és egy lány között:

Lány:
- Buzi vagy!
Fiú:
- Nem vagyok az.
Lány:
-De igen, buzi vagy!
Fiú:
-Ha még egyszer buzinak nevezel, elmegyek a gecibe.

A járókelők meg nem értették, hogy én miért röhögök olyan veszettül...

Kicsit később elhaladtam egy újságos stand mellett, aminek a kirakatában a bulvár sajtó egyik remeke szerepelt a következő szalagcímmel: "Stohl: Megcsaltam a feleségem."

Mivel sitten van, ez nem is olyan elképzelhetetlen, ugyebár?

A bejegyzés trackback címe:

https://hivataliagyhalal.blog.hu/api/trackback/id/tr403299435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása